?Eko-Rabaty? to odpowiedź Fiata na promocje znane dla polskiego klienta z innych rynków europejskich, gdzie funkcjonują dopłaty finansowane z budżetów państw. Promocja ?Eko-Rabaty? jest natomiast finansowana całkowicie przez Fiat Auto Poland wraz z dealerami marki Fiat na terenie Polski.

eko_top_large

Promocja ?Eko-Rabat? skierowana jest do klientów indywidualnych, którzy zdecydują się oddać swój stary samochód dowolnej marki do punktu zbierania lub stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji lub pozostawią samochód używany w rozliczeniu u dealera marki Fiat. Powyższe pojazdy muszą być złomowane lub trwale wyrejestrowane na terenie Polski po 31 grudnia 2008 roku. We wszystkich powyższych opcjach dopuszczalne jest pokrewieństwo: małżonek, dzieci, rodzice, rodzeństwo. Dzięki promocji ?Eko-Rabaty? Fiat oferuje klientom potrójne, a nawet (jak w przypadku Fiata Panda) cztery razy wyższe rabaty w stosunku do promocji powszechnych. Są to bardzo pokaźne kwoty sięgające do 15 000 zł w przypadku modelu Croma. Modele Fiata: Bravo i Linea oraz Sedici objęte są ?Eko-Rabatem? w wysokości do 6 000 zł, natomiast modele Grande Punto, Doblo i Qubo w wysokości do 5 000 zł. Zakup Fiata Panda w promocji ?Eko-Rabat? to oszczędność do 3000 zł. Nowa oferta promocyjna Fiata to jedyny obecnie pro-ekologiczny program uruchomiony w Polsce na tak dużą skalę. Promocje ?Eko-Rabaty? zostały tak skonstruowane, aby nie tylko zachęcić klientów do zakupu nowych samochodów, ale jednocześnie warunkiem skorzystania z promocji jest demontaż starego auta lub pozostawienie go w rozliczeniu u dealera Fiata. Promocja ?Eko-Rabaty? obowiązuje od 25 maja do 30 czerwca (dokładna lista modeli i wersji objętych promocją znajduje się w załączonej tabeli). ?Eko-Rabaty? Fiata oferują klientom w Polsce zatem wiele korzyści: - rabaty cenowe o wartości kilkukrotnie większej od standardowych promocji; - poszanowanie środowiska naturalnego poprzez zaoferowanie klientowi możliwości złomowania starego samochodu w zamian za wyższe rabaty na zakup nowoczesnego i spełniającego wysokie normy Euro 5 samochodu marki Fiat; - odkup od klienta starego samochodu i zaoferowanie mu dodatkowych, wyższych promocji gotówkowych. Wprowadzenie nowej promocji ?Eko-Rabaty?, oprócz oczywistych korzyści finansowych dla klientów, dodatkowo podkreśla wagę, jaką Grupa Fiat przykłada od lat do aspektów ekologii i niskiej emisji zanieczyszczeń. Warto przypomnieć, że spośród dziesięciu najlepiej sprzedających się marek samochodowych w Europie drugi rok z rzędu Fiat Automobiles zarejestrował najniższą średnią wartość emisji dwutlenku węgla w sprzedanych przez siebie samochodach w roku 2008: 133,7 g/km (w 2007 było to 137,3 g/km). Analizy te zostały przeprowadzone przez firmę JATO, światowego lidera na polu doradztwa i badań w motoryzacji. ?Eko-Rabaty? Fiata łączą zatem dwa bardzo istotne czynniki związane z eksploatacją samochodu: zmniejszają koszt zakupu fabrycznie nowego samochodu oraz przyczyniają się do zmniejszenia zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery. Czy trzy litery EKO są w tym przypadku słusznie użyte?