Firma Boeing zakończyła oblatywanie pierwszego samolotu załogowego napędzanego wodorowymi ogniwami paliwowymi. Samolot ten opracowano w zakładach Boeing Research & Technology Europe w Madrycie z pomocą partnerów przemysłowych z Austrii, Francji, Niemiec, Hiszpanii, Zjednoczonego Królestwa i USA. Jest to dwumiejscowy motoszybowiec Demona o rozpiętości skrzydeł wynoszącej prawie 16,2 m. Firma Diamond Aircraft Industries z Austrii skonstruowała samolot w taki sposób, że jest on wyposażony w hybrydowy system napędowy, zawierający baterię litowo jonową i ogniwo paliwowe z membraną wymiany protonów, zasilający silnik elektryczny sprzężony z konwencjonalnym śmigłem.
Podczas trzech lotów próbnych, które odbyły się w lutym i marcu, samolot wzniósł się na wysokość ponad 1.000 m. Po osiągnięciu wysokości przelotowej i odłączeniu akumulatorów, pilot przez 20 minut utrzymywał poziomy lot prostoliniowy z prędkością przelotową około 100 km/h, korzystając z mocy dostarczanej wyłącznie przez ogniwa paliwowe. Boeing dostrzega potencjał wykorzystywania energii dostarczanej przez ogniwa paliwowe w niewielkich, załogowych i bezzałogowych pojazdach latających.