Dziś, w dobie internetu, radia i telewizji, w świecie, gdzie zewsząd atakują nas bodźce wzrokowe i słuchowe, marketing stał się główną siłą zapewniającą markom przetrwanie i popyt. Wiele światowych koncernów, między innymi Red Bull przeznacza na akcje reklamowe około 1/3 swojego budżetu. Jednakże poza wszelkimi ogłoszeniami w radiu i telewizji, zawierającymi różnego rodzaju spoty reklamowe, wywiady ze znanymi osobistościami reklamującymi dane marki, jest też świat internetu, do którego już na dobre wkradła się reklama i marketing. Na prawe każdej stronie internetowej zauważyć można wyskakujące reklamy znanych firm, sklepów itd, jednak poza, swego rodzaju, wirtualnymi billboardami, dobrym sposobem na wypromowanie swojej działalności jest umieszczanie na swoich domenach artykułów mających jedynie za zadanie wywindować naszą stronę jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Takie teksty noszą nazwę precli, zawierają one słowa kluczowe, dzięki którym, po wpisaniu ich w np. Google, strona automatycznie będzie wyżej pozycjonowana. To tylko jeden z wielu sposobów marketingu w internecie, który daje nam możliwość taniego wypromowania naszych stron a jest tańszy i skuteczniejszy niż spot w telewizji.