Finalna wersja CRMu da firm
Creamflow.pl

 (dawniej znany pod nazwą Flux) wreszcie uraczył nas swoim obliczem. System ten powstawał dość długo i niektórzy mówili o tym, że pracę nad nimi nigdy się nie zakończą - ale się zakończyły. main_screen Czym jest tak naprawdę Creamflow? Autorzy piszą o nim jako o CRM dla firm. W aplikacji tej mamy do dyspozycji w pełni funkcjonalny mail, kalendarz, bazę kontaktów oraz moduł do zarządzania zadaniami. Wizualnie Creamflow robi bardzo dobre wrażenie, wszystkie główne elementy naszego CRM-a są łatwo dostępne i praktycznie większość funkcji nie wymaga specjalnego opisywania czy też zapoznania się z podręcznikiem dla użytkownika (jak to nieraz bywa). Creamflow posiada wiele ciekawych rozwiązań, które są bardzo praktyczne - na przykład przy kontaktach możemy zdefiniować dla nich zadanie, wydarzenie, notatkę itp. Kolejna sprawa to klient pocztowy - oprócz tradycyjnych opcji jest możliwość zarówno tagowania maili jak również tworzenia katalogów. Warto też zwrócić uwagę, że większość rzeczy w Creamflow możemy współdzielić z naszymi pracownikami - możemy więc udostępnić nasz email, kalendarz, kontakty itp. Oczywiście, tak jak każda młoda aplikacja Creamflow ma też pewne problemy, które musi rozwiązać. Należą do nich: problemy z komunikacją z serwerem (prawdopodobnie chodzi o usługi pocztowe), dziwne komunikaty o błędach. Co do opłat za Creamflow - jest to aplikacja sprzedawana w modelu SaaS. To, że tego typu aplikacje powinny być płatne jest oczywistością - kupując usługę firma musi mieć gwarancje, że będzie miała wsparcie, możliwość zgłaszania błędów itp. Ceny za miesięczne korzystanie z CRM-a wahają się w granicach od 35 PLN (za 3 osoby) do 359 PLN (za 50 osób). Systemy tego typu co Creamflow z pewnością ułatwiają współpracę szczególnie kiedy nasze biuro jest wirtualne i pracujemy zdalnie z kolegami z innych lokacji. źródło: antyweb