Wyposażenie działu chłodniczego

Wyposażenie działu chłodniczego

Prowadząc sklep sprzedający żywność zarówno w wydaniu średnio jak i mikro, każda placówka musi posiadać adekwatny, co do obowiązujących wymagań sprzęt chłodniczy. Z reguły są to lady chłodnicze proste lub też lady chłodnicze narożne. lada chłodnicza prosta i narożna

Różnorodność wskazana

Mała działalność sprzedażowa skupiająca się na artykułach wymagających sprzętu chłodniczego wiąże się z podstawowym utrudnieniem ? ograniczeniem miejsca. Nie ma tutaj przepastnych alejek, jakie znajdują się w hipermarketach gdzie klient może swobodnie przechodzić od jednej lady chłodniczej do drugiej. Ograniczenie przestrzenne wymusza na właścicielu osiągnięcia złotego środka ? maksimum komfortu w sklepie, dostępu do produktów, oszczędności miejsca oraz kosztów. Jak widać sprawa jest to niełatwa. Lady chłodnicze proste oraz lady chłodnicze narożne są tutaj elementami, które trzeba nie tylko odpowiednio dobrać, ale i strategicznie rozmieścić. Jeden wariant to zarówno zbyt mało, a dwa tego samego rodzaju to z kolei za dużo. Różnorodności nie należy jednak traktować tutaj, jako potencjalnego kosztu oraz problemu, ale jako możliwość lepszego dostosowania się do klienta. Odpowiednia prezencja i ustawienie lad np. w kształt litery L obok stanowiska kasjerskiego (przykład cukiernia) pozwala na wywołanie określonego efektu oraz zmobilizowanie konsumenta do dokonania ?ostatniego? szybkiego zakupu przed opuszczeniem sklepu. W efekcie koszty inwestycji w sprzęt zwracają się o wiele szybciej. Więcej nie zawsze znaczy lepiej niż różnorodniej.

Duże powierzchnie a chłodzenie

Jeżeli dysponujemy znacznie większą powierzchnią sprzedażową, to również warto zastanowić się nad korzyściami, które może nam przynieść zastosowanie różnego rodzaju lad chłodniczych. Faktem jest, że w wielu sytuacjach stosowanie jednego wariantu czy to lady chłodniczej prostej czy narożnej generuje mniejsze krótkofalowe koszty, jednak po zamknięciu miesiąca sprzedaży statystyki pokazują słabą chodliwość towaru. Różnorodność w przechowywaniu, a co za tym idzie prezencji sprzedawanego towaru pozwala na odmienne odniesienie się do potrzeb i preferencji kupujących. Niektórzy ludzie patrzą na towar bardziej pod kątem wizualnym ? przekonuje ich prezencja, a nie cena czy skład.

Podobne wpisy
Kiedy przychodzi lato i pojawiają się pierwsze wakacyjne temperatury, zazwyczaj jesteśmy zachwyceni. Niestety, szybko przychodzi
Chyba każdy miłośnik kina amerykańskiego, widział na nowych produkcjach taki asortyment jak bongo szklane, które
Założenie, które przyświecało projektowaniu iPhone'a XR było takie, że ma to być nieco tańsza opcja
0.00 średnia ocena (0% wynik) - 0 głosów