Obecnie strona internetowa nie wystarczy by zaistnieć w świadomości klientów. Nawet najlepszy serwis będzie świecił pustkami, jeśli nie skieruje się na niego ruchu. Ten kieruje się w rozmaity sposób - głównie przez dostarczanie wysokiej jakości contentu. Materiały odpowiadające na pytania klientów oraz zachęcające do kupna produktu lub usługi, która zrealizuje ich potrzeby są podstawą.

Dawniej i dziś

To co zamieszczamy na stronie odbija się bezpośrednio na liczbie odwiedzin, zaangażowaniu użytkowników i w efekcie na sprzedaży. Dawniej wysokiej jakości treści wystarczyły żeby przekonać do siebie odbiorców. Dziś to za mało. Same teksty na firmowym blogu często nie są czytane. Spowodowane jest to tym, że dzisiejsi użytkownicy sieci mają coraz mniej czasu, a swoja uwagę muszą dzielić między wiele czynności jednocześnie. Na znaczeniu nabrały również platformy social mediowe. Dziś to one kierują na stronę www, a nie jak kiedyś strona kierowała na nie - jako dodatkowe uatrakcyjnienie. Dziś wszystko obraca się wokoło social media i video. Teraz na praktycznie każdej platformie można zamieścić filmy, użytkownicy wręcz tego oczekują. W efekcie dla każdego przedsiębiorstwa produkcja filmów promocyjnych nabiera na znaczeniu i stanowi główny punkt w opracowywanej strategii marketingowej. Video pozwala szybciej dotrzeć do odbiorców przez zwrócenie ich uwagi. Dlatego profesjonalna produkcja filmów promocyjnych coraz szybciej się rozwija. Pierwsze 2 - 4 sekundy są kluczowe. To w tym czasie potencjalny klient podejmie decyzję czy dalej oglądać film, zapoznać się z komunikatem firmy i wejść na jej stronę (np. do internetowego sklepu). Video jest obecnie standardem w reklamie oraz prowadzeniu swoich fan page'ów, o czym łatwo może się przekonać każdy użytkownik Facebooka. Wszystkie platformy social media idą w stronę promowania za pomocą filmów, niewykorzystywanie ich potencjału sprawia, że firma będzie coraz bardziej ginąć na tle kreatywniejszej konkurencji.

produkcja filmów promocyjnychProfesjonalne podejście

Produkcja filmów promocyjnych to nie tylko nagrywanie. Na początku nie wie się za bardzo, jak pomysł wcielić w życie, co będzie potrzebne, jakie są możliwości techniczne. Sfera produkcji to inny świat dla kogoś, kto nie jest z nią związany. Dlatego warto zgłosić się po pomoc do specjalistów zamiast samemu walczyć po omacku. Fakt filmy kręcone "z ręki" telefonem cieszą się dużą popularnością, jednak, gdy zależy nam na zbudowaniu oraz utrzymaniu profesjonalnego wizerunku to nie można poprzestawać na półśrodkach. Duża popularność video w promocji wiąże się z tym, że na rynku działa coraz więcej profesjonalnych agencji. Ich pomoc będzie nieoceniona w realizowaniu założonych celów firmy. Obecność w social media to w dzisiejszych czasach mus. Marka, która nie rozwija swojego fan page'a w sposób oczekiwany przez klientów (między innymi przez wykorzystywanie filmów) zwyczajnie zanika.