handel2

W dniach 21-22 maja 2009 r. w Szczecinie w Hotelu Novotel odbędzie się konferencja e-commerce 2009 ? Integracja w handlu. W trakcie tegorocznej, piątej już, edycji organizatorzy mają zamiar skupić się na rozwiązaniach zapewniających łączenie systemów. Integracja w handlu gwarantuje sprawny przepływ informacji między sklepem, klientem, dostawcami, pośrednikami płatności, a także pasażami, porównywarkami, ofertą hurtową i detaliczną sklepu. W programie konferencji przewidziane są cztery bloki tematyczne - pierwszy dzień konferencji poświęcony będzie zagadnieniom marketingu oraz handlu B2C i B2B, zaś drugiego dnia omówione zostaną najważniejsze wymogi komunikacji z klientem, PR oraz tematy związane z logistyką i integracją systemów. Tematyka konferencji:

  • porównanie i ewolucja narzędzi marketingowych oraz ich skuteczności
  • jak projektować sklep, aby sprzedawać skutecznie
  • analiza serwisu i danych statystycznych (np. Google Analytics)
  • jak poszukiwać szans na rynku i zapewnić stały wzrost
  • zmiany trendów sprzedażowych w Internecie
  • programy partnerskie
  • cloud computing w zastosowaniach e-commerce
  • wdrożenie systemu call center w firmie
  • badanie satysfakcji klienta
  • skuteczna komunikacja z klientem za pomocą newsletterów
  • PR w sklepie internetowym
  • nadawanie, transport i odbiór przesyłek kurierskich
  • dywersyfikacja kanałów sprzedaży i handel zagraniczny
  • praktyczna integracja systemów i systemy zintegrowane w praktyce
  • przyszłość przesyłek kurierskich i nowe usługi transportowe

Tematyka skierowana jest szczególnie do właścicieli sklepów, przedstawicieli kadry zarządzającej, dyrektorów ds. rozwoju i strategii e-commerce, a także specjalistów z działu marketingu, kontaktu z klientem oraz pasjonatów branży e-commerce. Szczegółowy program wydarzenia oraz rejestracja dostępne są na stronie konferencji: www.e-commerce2009.pl Cena uczestnictwa: rejestracja do 22.04.2009r - 300zł brutto rejestracja po 23.04.2009r - 400zł brutto Kontakt: Wojciech Futyma Koordynator e-commerce 2009 [email protected] www.e-commerce2009.pl źródło: barcamp