Czy sklep może być fascynujący?

Czy sklep może być fascynujący?

W poniższym tekście postaram się udowodnić, że design sklepu nie musi być wcale nudny. Zadanie utrudnia dodatkowo fakt, że rodzaj sklepu jaki opiszę to obuwniczy (męskie piekło i kobiecy raj), a powierzchnia jaką miał do dyspozycji architekt to jedynie 21 m2 + piwnica. Jednak firma Chris Briffa Architects z tak trudnej sytuacji wybrnęła wręcz wzorowo.

Ten niecodzienny sklepik mieści się w stolicy Malty Valletcie i w zasadzie już w momencie otwarcia stał się miejscową atrakcją.

Zielone centrum handlowe

Ze względu na ograniczoną przestrzeń architekci zdecydowali się na jej wertykalną orientację. W tym celu zastosować trzeba było schody. Nie pełnią one jednak w tym sklepie jedynie funkcji komunikacyjnej. Wręcz przeciwnie – stanowią jednocześnie półki i siedzenia.

Elektryczny wózek sklepowy

Cóż, gdyby przyszło mi towarzyszyć dziewczynie w zakupach, tak zorganizowana przestrzeń sklepów na pewno zmniejszyłaby cierpienie związane z tą czynnością.

źródło: archdaily

Podobne wpisy
Większość z nas choć raz w życiu choć raz w życiu się odchudzała. Z bardzo
Świece zapachowe szturmem podbiły serce niejednego człowieka. I nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ
Metamorfoza mebli wcale nie musi być kosztowna ani czasochłonna. Zdarza się, że wystarczy kosmetyczna zmiana
0.00 średnia ocena (0% wynik) - 0 głosów

1 thought on “Czy sklep może być fascynujący?”

  • Pingback: Sklep po japońsku

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*